شهریار | بازدید از مرکزاقامتی میان مدت و مرکز صیانت اجتماعی امیدبه رهایی پرواز

به مناسبت هفته سلامت روان، بازدیدازمرکز اقامتی میان مدت و صیانت اجتماعی افراد بهبود یافته انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان به همراه فروغ عبدی مسئول پیشگیری، لیلا شایسته نیا مسئول بازرسی، علیرضا عباسی فرهادلو و فرزانه امن زاده کارشناس دفتر اعتیاد این اداره به بازدید کمپ ترک اعتیاد و صیانت اجتماعی تحت نظارت واقع در منطقه ابراهیم آباد شهریار رفتند.

موسوی ضمن گرامیداشت هفته سلامت روان، هدف از این بازدید را، نظارت مستمر بر روند فعالیت و چگونگی ارائه خدمات به گروه هدف در مراکز برشمرد و خاطر نشان کرد: از آنجایی‌ که اشتغال و آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان دغدغه‌های مهم جامعه هستند برای کاهش مشکلات مربوط به این دو حوزه باید تقویت آموزش را جدی بگیریم.

 وی بیان داشت: در مرکز مذکور پذیرش و نگهداری بیماران اعتیاد در مدت تعیین شده طبق پروتکل سازمان بهزیستی انجام می‌گیرد که از یک ماه تا ۳ ماه طول درمان انجام گرفته و پس از دوره بهبودی می‌توانند در همان مرکز واقع در کارگاه خیاطی و گلخانه مشغول به کار شوند.
وی در ادامه افزود: در مرکز بین راهی (صیانت اجتماعی) بهبودیافتگانی که در خانواده حمایت نشوند و یا طرد شده باشند پس از اشتغالی که در بیرون مرکز دارند می توانند جهت استراحت و اقامت شبانه در مرکز اسکان داشته باشند.

شایان ذکر است: مرکز اقامتی میان مدت امید به رهایی پرواز با ظرفیت ۴۰ نفر و مرکز صیانت اجتماعی با ۳۰ نفر مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 119568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد